Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ حجاب و عفاف Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ حجاب و عفاف Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ    حجاب و عفاف   Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

امام علی علیه السلام فرمود: «پوشیدگی زن برای او بهتر است و زیبایی اش را پایدارتر می سازد».
(غررالحکم، فصل ۴۴، حرف صاد، حدیث ۱۰)

♥امیدوارم لحظات خوشی را در این وب سپری کنید .♥

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

چــــــادُر

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ




顔。笑う のデコメ絵文字دوستان منتظر نظر ای قشنگتون هستم 顔。笑う のデコメ絵文字

نظرات (۹)

  • ... یک بسیجی ...
  • من یک آریایی ام؛ 


    اهورامزدای من الله است،


    از تبار کوروشم ، ولی شاهم حسین بن علی (ع) ست،


    از دیار آرشم ، ولی کماندار من مسلم بن عقیل است،


    امپراطوری ام هخامنشی ست ، ولی جغرافیای من بین الحرمین است،


    شاه عباس را دوست دارم ، ولی شاه من عباس بن علی ست ،


    آری من ایرانی ام عاشق کاوه ، مدیون نادرشاه ، ولی پیامبرم محمدبن عبدالله(ص)است،


    قدمت کشورم از ماورای تاریخ است وبه قدمت آن مینازم ، ولی معنای تاریخ برای من فقط از هجرت پیام آورم ازمکه به مدینه است،


    زیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم ، ولی تمام زیبایی های دنیا را در کلام مولایم حیدرکرار میبینم ، 


    آری آری من یک ایرانی ام...
    و متنفرم از کسانی ک به اسم تاریخ کشورم به اعتقاداتم ضربه میزنند...

    آری من از تو بیشتر عاشق ایران و ایرانیم من فرزند کوروشم و خاک پای حیدرم
    .......
    ...
    به خدا هم میشود فرزند کوروش باشی و هم عاشق آزادگی حسین(ع).....
    مهم این است که فقط  انسان باشی... 

  • سید محمد میرهاشمی
  • رحمانیان. عباسی
  • عالییییییییییییییییییییییی بود.سلام عیدتون مبارک لطفا به وب من سر بزنید و نظرتان را بگویید.تبادل لینک کنیم؟
  • امیر میرانی
  • سلام.وبلاگ شما عالی است.لطفا برای دانلود سرودهای قدیمی و کم یاب ((انقلاب)) و ((برپاخیز)) به وبلاگ انقلاب اسلامی به آدرس زیر مراجعه کنید:
    http://islamic-revolution.blog.ir
    اگر مقدور بود ، آدرس وبلاگ را لینک نمایید .
    إن شاء الله
    خدایا به مردان و پسران ما هم غیرت علوی را عنایت بفرما
    بیرق ما چادر خاکی توست ...
    پست اولت محشر بود 




    دمتگرم
    عالی بود

    سلام بانو ...

    الهی آمین

     

    رضا خان هم اگر می دید با چادر چه زیبایی

    جهان پر می شد از قانون چادرهای اجباری...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی