Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ حجاب و عفاف Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ حجاب و عفاف Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ    حجاب و عفاف   Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

امام علی علیه السلام فرمود: «پوشیدگی زن برای او بهتر است و زیبایی اش را پایدارتر می سازد».
(غررالحکم، فصل ۴۴، حرف صاد، حدیث ۱۰)

♥امیدوارم لحظات خوشی را در این وب سپری کنید .♥

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دختر خوب و رفت آمد ملائکه ...

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۴۵ ب.ظ


یک کسی مارا دید گفت: آقای قرائتی،شما پسر ندارید؟
گفتم: نه من فقط دختر دارم
چند بار کوبید بر سینه اش که الهی،الهی خدا بهت یک پسر بدهد
من هم چندبار کوبیدم بر سینه ام،که الهی،الهی خدا یک جوعقل به تو بدهد
خدا وقتی به کسی دختر میدهد،به او میگوید به شکرانه این دختر،
نماز شکر بخوان انا اعطیناک الکوثرفصل لربک...
حدیث داریم خانه ای که درآن چند دختر داشته باشد،محل رفت و آمد ملائکه است...

نظرات (۷)

  • فدایی رهبر
  • بسیار زیبا بود...
  • عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
  • ما یکی خواهر بیشتر نداریم
    فرشته توی خونمون کمه...!


    عالی بود
    همتتان مستدام
    دختر ها فرشته اند...
  • محمدعلی میری
  • عالی...
    بسیار زیبا...
  • محمد احسان حیدری
  • " موفق باشید "
    پاسخ:
    ممنون

    وبلاگ خیلی مفیدی دارد
    پاسخ:
    سپاس
  • فاطمه سادات
  • سلام دوست عزیزم
    خوشحالم از اینکه اومدم توی وبلاگ زیبات
    دوست عزیز ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی
    Shabhayesahel.blogfa.com
    مربوط به رشتمه
    من دانشجو هستم
    رشته مدیریت کسب و کار 
    استادمون گفته و نمره داره
    پیشاپیش از کامنتت تشکر میکنم
    وبلاگت خیلی زیباست
    التماس دعا 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی